Welcome!
This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
Etiquetatge en català
Sé que l'etiquetatge en català no és un dels criteris per triar productes. Però m'he adonat que hi ha força productes al Súper que no estan etiquetats en català i jo m'he preguntat quina relació té això amb el tipus de producció i d'empresa. Crec que, en la majoria de casos, quan tenim un producte que no està en català és perquè, o bé és de fora de Catalunya, o bé és de Catalunya, però ven a fora. En aquest segon cas, segurament és una empresa gran i que no aposta per la proximitat (tot i que nosaltres hi comprem per aquest motiu). Entenc que el català no fos un criteri en si mateix per al súper (per mi sí que ho és) però pot ser un indicador de compliment dels criteris. M'he fixat en un parell de productes on hi hauria una alternativa en aquest sentit (xocolata, llets vegetals), però potser n'hi ha altres. No voldria donar més feina a Compres (que ja en té prou), però si hi ha més gent que també valora aquest tema, potser ho podem tenir en compte a la llarga.
Afegir un comentari
Informa't
Sobre aquesta comunitat
Question tools
Estadístiques
Preguntat : 14/12/21 16:15 |
Vist: 725 vegades |
Darrera Actualització: 9/2/22 20:30 |