Welcome!
This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
Temps cocció llenties pardines?
Hola! M'agradaria saber el temps de cocció de les llenties pardines a granel (fruits del secà). També si s'han de deixar en remull abans o no! Merciii!
Hola Míriam! Jo sempre deixo les llenties pardines en remull des del dia abans perquè aleshores es couen en només 20 minuts (en olla normal, temps des de que comencen a bullir). Com que són molt petites segurament també es poden coure directament sense posar en remull abans, però en això no et puc ajudar perquè no ho he fet mai.
La teva resposta
Si us plau intenta donar una resposta substancial. Recorda que pots revisar les teves respostes - no cal respondre la mateixa pregunta dues vegades. També, si us plau recorda votar - ja que ajuda a escollir les millors preguntes i respostes!
Informa't
Sobre aquesta comunitat
Question tools
Estadístiques
Preguntat : 14/6/21 14:15 |
Vist: 2589 vegades |
Darrera Actualització: 22/6/21 16:53 |
Hola Glòria, moles gràcies! Doncs em sembla que sí que les haurem de deixar en remull; fins ara les hem cuit (en tre 45 i 60 min) sense fer-ho i queden un pelet poc fetes (pel nostre gust). Gràcieeees!